مدیران در هر سازمانی به صورت مداوم در معرض تصمیمات متفاوتی درباره ذینفعان، بازار، نیروی انسانی، سازمان و ... هستند و در بسیاری از مواقع بر مبنای شهود خود قضاوت میکنند. این در حالی است که عوامل متعددی سبب سوگیری و برداشت ناصحیح در قضاوت آنها میشود. این کتاب راهنمای کاربردی و جامعی برای مدیران است که آنها را برای شناخت بهتر این سوگیری ها و غلبه بر آنها یاری میدهد تا کیفیت تصمیمات مدیریتی خود را افزایش دهند.
در کتاب پیش روی شما، قضاوت افراد در شرایط کاری مختلف مورد بررسی قرار گرفته و استراتژیهای کاربردی برای ایجاد تغییر در فرآیند تصمیم گیری و بهبود این فرآیندها عرضه خواهد شد با این هدف که این استراتژیها بخش دائمی رفتار شما گردد.  شما با مثالهای متعددی از تمرینهای تصمیمگیری و نمونه های واقعی روبرو خواهید شد که از خلال سالها تدریس این موضوع توسط نویسنده جمع آوری گردیده است. این مثالهای عملی و عینی به شما کمک میکند تا کیفیت قضاوتهای مدیریتی خود را ارتقا دهید.

این کتاب در دانشگاههای ممتاز آمریکا، مدارس بازرگانی و موسسه های سیاستگذاری و همچنین کلاسهای روانشناسی و اقتصاد به طور وسیع مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین کسانی که در عرصه روانشناسی تصمیم گیری، مالی رفتاری و اقتصاد رفتاری فعالیت میکنند، استقبال شایان توجهی از آن کرده اند.

مترجم :علی سرزعیم
نویسنده :ماکس اچ بیزرمن

modiran

دانلود خلاصه کتاب