معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه به منظور استقرار ساختار سازمانی جدید دانشگاه اقدام به طراحی سامانه تشكيلات سازماني و انتصاب كاركنان نموده است. از مهمترین ویژگی‌های سامانه مذکور می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • امكان مشاهده ساختار سازماني كليه واحدهاي سازماني دانشگاه و ماموريت آن‌ها برای تمامی اعضای دانشگاه
  • امكان مشاهده جزئيات تمامي پست‌هاي سازماني دانشگاه و شاغلان آن‌ها برای تمامی اعضای دانشگاه
  • امكان مشاهده رزومه شاغلان در واحد سازماني توسط مدير مربوط
  • امكان مشاهده مشخصات و رزومه كاركنان متقاضي جابجايي در بانك كاركنان رزومه باز توسط مدیران دانشگاه
  • امكان مشاهده مشخصات و رزومه كاركنان در اختيار كارگزيني توسط مدیران دانشگاه
  • امكان درخواست ايجاد، حذف و تغيير واحدهاي سازماني و ماموريت‌ آن‌ها براي مدير مربوط
  • امكان درخواست ايجاد، اصلاح و حذف شرح وظايف پست برای تمامی اعضای دانشگاه
  • امكان درخواست ايجاد، حذف و تغيير پست‌هاي سازماني توسط مدير مربوط
  • امكان درخواست بكارگيري شاغل براي پست‌هاي بلاتصدي از بانك كاركنان رزومه باز، در اختيار كارگزيني و يا درخواست از مديريت امور اداري و رفاهي توسط مدیر مربوط
  • امكان فعال يا غير فعال نمودن رزومه فرد شاغل جهت مشاهده ساير مديران دانشگاه
  • امكان درخواست اعلام عدم نياز به شاغل و قرار گرفتن نام وي در بانك نيروهاي در اختيار كارگزيني توسط مدیران دانشگاه
  • امكان رصد وضعيت درخواست‌هاي ارسالي برای تمامی اعضای دانشگاه
  • امکان بررسی درخواست های ارسالی شاغلان در واحد مربوط توسط مدیر مربوط

این سامانه از پرتال پویا- لبه برنامه‌ریزی و توسعه منابع- منوی تشکیلات و منابع انسانی- گزینه تشکیلات و شناسنامه شغل در دسترس اعضا می‌باشد و تمامی درخواست‌های مربوط از طریق سامانه قابل ارسال و پیگیری است. اطلاعات تفصیلی سامانه با نامه شماره 47607 مورخ 1399/10/10 به اعضای دانشگاه اطلاع‌رسانی شده است.

Untitled