قابل توجه اعضاي محترم هيأت علمي

احتراما باستحضار مي‌رساند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در نظر دارد به منظور آشنایی اعضای محترم هیأت علمی با معنویت‌های نوپدید اقدام به برگزاري كارگاه‌ آموزشي تحت عنوان "عرفان­های نوظهور" ویژه اساتید هیأت علمی دانشکده‌های الهیات و معارف اسلامي، علوم تربیتی و روان‌شناسي، دانشکده ادبیات و علوم انساني نموده است.

در اين راستا از جنابعالي/ سركار عالي دعوت مي‌گردد تا در كارگاه مذكور شركت نماييد. خواهشمند است با توجه به محدودیت ظرفیت جهت ثبت‌نام در اين كارگاه آموزشي حداكثر تا تاريخ 25 دی ماه جاری با معاونت طرح و برنامه (گروه منابع انساني- زيرگروه آموزش)، سركار خانم اطهري يا سركار خانم احمدي‌منش با شماره تلفن‌هاي مستقيم 8802322 و 8802325 تماس حاصل فرماييد.

عناوین سرفصل‌ها‌:

  • مباحث مقدماتی عرفان‌های کاذب: ا- (تعاریف) آسیب شناسی 2- نقد و بررسی اکنکار 3- نقد و بررسی کارلوس کاستاندا
  • نقد و بررسی یوگا- عرفان حلقه – شیطان پرستی
  • نقد و بررسی قانون جذب– اندیشه‌های دونالد واش– اندیشه‌های دبی فورد– اندیشه‌های لوییس هی– اندیشه‌های دیپاک چوپرا

مدرسین: آقایان مظاهری، مشکانی و حسن زاده (اعضا هیات امنای موسسه بهداشت معنوی)

زمان برگزاري كارگاه: اول لغایت سوم بهمن 92 صبح (ساعت 8 الی 11:30) و عصر (ساعت 13 الی 16:30) همراه با صرف ناهار

مكان برگزاري كارگاه: سازمان مرکزی - سالن شورا

مدت کار گاه: جمعا 24 ساعت

ظرفیت کارگاه: 45 نفر بر اساس اولویت ثبت نام

نكات مهم:

1-  حضور كامل و منظم اعضاي محترم هيأت علمي شركت‌كننده در حداقل سه چهارم ساعات كارگاه‌ جهت صدور گواهينامه آموزشي مورد تاكيد است و حداكثر سه جلسه مجاز به غيبت مي باشند.

2-  تاييد ثبت نام شما در پورتال به منزله ثبت نام قطعي است در صورت انصراف 3 روز قبل از برگزاري كارگاه حتما" اطلاع دهيد تا افراد ذخيره جايگزين شوند.

3-  در راستاي افزايش كيفيت و بهبود نقايص احتمالي موجود در برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي، از اعضاي محترم هيأت علمي تقاضا مي‌گردد، با مراجعه به پورتال اساتيد، منوي اداري و مالي و زيرمنوي اداري، ثبت‌نام در دوره‌ها و آزمون‌ها، لينك نظرسنجي، فرم نظرسنجي كارگاه آموزشي را از تاريخ 03/11/91 لغايت 10/11/92، تكميل نمايند (صدور گواهينامه آموزشي منوط به تكميل فرم مذكور در پورتال اساتيد مي‌باشد).

                                                                                                                         معاونت طرح و برنامه (گروه منابع انساني)