آرم برنامه ریزی و توسعه منابع کوچک

در راستاي مديريت بهينه زمان در اجراي موفق رساله، نظارت استاد راهنما/ گروه/ دانشكده/ دانشگاه بر حسن اجراي نظام مند رساله و تاكيد بر ضرورت برنامه محور بودن فعاليتهاي پژوهشي، به درخواست معاونت محترم پژوهش و فناوري دانشگاه، طراحي فرايند و سامانه “ارائه گزارش عملكرد دانشجويان دكتري”، در دستور كار مديريت منابع انساني و تحول سازماني قرار گرفت و در تاريخ 1399/08/27 تحويل آن معاونت محترم گرديد. با توجه به فرايند و سامانه آن، هرسال طي دو دوره مشخص، امكان ايجاد و ارسال كاربرگ ارائه گزارش براي دانشجويان دكتري و اساتيد راهنما به مدير گروه به ترتيب ذيل فراهم شده است:

* دانشجويان مي توانند از طريق پرتال دانشجويي، لبه ي آموزشي، منوي تحصيلات تكميلي و زيرمنوي گزارش عملكرد به استاد راهنما، گزارشات خود را تكميل و ارسال نمايند.

* استاد راهنما مي توانند جهت بررسي گزارشات از طريق پرتال پويا، لبه آموزشي، منوي تحصيلات تكميلي و زيرمنوي گزارش عملكرد دانشجو اقدام نمايند.

* مديران گروه مي توانند از طريق پرتال پويا، لبه پژوهشي، منوي بررسي درخواست ها و زيرمنوي فرمهاي رسيده پژوهشي، كليه گزارشات ارسالي را مشاهده و بررسي نمايند.

براساس فرايند و سامانه طراحي شده هر دانشجو در هر نيمسال فقط يك گزارش مي تواند ارسال نمايد، استاد راهنما نيز پس از بررسي آن كاربرگ ارزيابي خود از دانشجو را تكميل و براي مدير گروه ارسال مي نمايد.