vpbarm

عطف به درخواست معاونت آموزشي مبني بر استقرار سامانه محاسبه و پرداخت آموزه اعضاي هيات علمي، اقدامات لازم در دستور كار معاونت برنامه‌ريزي و توسعه منابع قرار گرفت و هم‌اكنون آماده بهره‌برداري مي‌باشد. با توجه به فرايند و سامانه طراحي شده پس از ثبت و ارسال درخواست توسط عضو هيات علمي، درخواست مي‌بايست توسط كارشناس آموزه دانشكده، كارشناس معاونت آموزشي دانشگاه، معاون آموزشي دانشگاه و حسابدار معاونت آموزشي دانشگاه بررسي و تاييد گردد؛ سپس جهت توليد و تاييد اسناد هزينه‌اي وارد سامانه “جامع خريد” شده و همزمان اقدامات لازم جهت تخصيص اعتبار لازم براي درخواست در سامانه “جامع مالي” صورت مي‌پذيرد. در انتها حسابدار دانشكده اسناد حسابداري را دريافت مي‌نمايد و ساير مراحل از رسيدگي اسناد تا پرداخت آن در مديريت مالي طي مي‌شود.