photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۱۱ ۱۰ ۳۷ ۰۰

جلسه توديع و تكريم آقاي دكتر محمود لاري دشت بياض و معارفه آقاي دكتر محمدجواد ساعي به‌عنوان مدير جديد منابع مالي دانشگاه فردوسي مشهد در روز شنبه 15 مهر 1402 با حضور آقاي دكتر خادمي، معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع و جمعي از مديران و كارشناسان دانشگاه برگزار شد.
دكتر خادمي در اين جلسه، با اشاره به جايگاه مديريت مالي و خدمات و فعاليت‌هايي كه در آن انجام گرفته است، گفت: دستاوردهاي حوزه مالي، دستاوردها و فعاليت‌هاي خود دانشگاه محسوب مي‌شود و از اين لحاظ دانشگاه فردوسي مشهد پيشرو است.
وي افزود: با حضور نيروهاي توان‌مند و جوان در مديريت مالي، زمينه رشد استعدادها و استمرار دستاوردهاي مثبت فراهم است.
دكتر خادمي ضمن بيان ويژگي‌هاي مديريتي آقاي دكتر محمود لاري دشت بياض، از زحمات، دغدغه‌ها و پيگيري‌هاي ايشان تقدير نمود و گفت: به ياري خداوند متعال، آقاي دكتر ساعي نيز بر پايه ويژگي‌هاي شخصي و همكاري مديران و كارشناسان اين مديريت و معاونت برنامه‌ريزي و توسعه منابع، ادامه‌دهنده اين مسير باشند.
در ادامه مراسم دكتر لاري دشت بياض ضمن تبريك و آرزوي موفقيت براي جناب دكتر ساعي از مديران مالي سابق دانشگاه آقايان مراغه‌چي و جناب دكتر باقرپور تشكر كردند و از حسن اعتماد جناب آقاي دكتر كافي رئيس سابق دانشگاه و جناب آقاي دكتر ضابط رياست فعلي دانشگاه، همچنين از معاونين محترم اداري و مالي سابق جناب آقاي دكتر باباخاني، دكتر انصاري، دكتر وريدي و معاون محترم برنامه‌ريزي و توسعه منابع دانشگاه جناب دكتر خادمي تشكر كردند. در خصوص اهميت مديريت مالي و نقش مستقيم مدير مالي در موفقيت يا عدم موفقيت سازمان صحبت كردند. با مرور كلي فعاليت‌هاي انجام گرفته در حدود شش سال مديريت منابع مالي گفت: به ياري خداوند و تلاش همكاران مديريت منابع مالي، فعاليت‌ها و خدمات برجسته‌اي در اين مديريت به ثمر نشست كه مي‌توان به صورت كلي به ايجاد محيط بشاش و شاداب براي كاركنان مديريت مالي، تقويت فرهنگ پاسخگويي به ارباب رجوع در مديريت مالي، مديريت بهينه منابع مالي و كسب درآمد، استفاده از ظرفيت‌هاي قانون بودجه و تسويه بدهي‌هاي سنواتي دانشگاه به شهرداري و آستان قدس رضوي، بهبود كيفيت گزارشگري مالي و تقويت سيستم كنترل‌هاي داخلي اشاره كرد.
وي همچنين مواردي را مطرح كردند از جمله: عدم تناسب بين مسئوليت مدير مالي و اختيارات در ساختار دانشگاه، عدم تناسب بين مسئوليت مدير مالي و جبران خدمات، تاكيد بر اينكه مديريت مالي در جايگاه واقعي خودش در سازمان قرار گيرد و تاكيد كردند سرمايه انساني موتور محركه سازمان است و بايد به سرمايه انساني توجه شود.

همچنين آقاي دكتر ساعي، مدير جديد منابع مالي نيز طي سخناني اظهار اميدواري كرد با همكاري و هم‌افزايي مديران و كارشناسان بخش‌ مالي دانشگاه، روند فعاليت‌‌ها و خدمات آن به‌روز و پايدار باشد.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۱۱ ۱۰ ۳۶ ۲۶