• 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • منظم بودن برنامه‌هاي ترم بندي
  • تناسب انتخاب اساتيد هر درس با رشته تحصيلي و توانايي آنها
  • اهميت دادن به پيشرفت تحصيلي دانشجويان
  • اهميت دادن به نتايج ارزشيابي تحصيلي دانشجويان
  • اهميت دادن به نتايج ارزشيابي عملكرد اساتيد
  • آگاهي از استانداردهاي آموزشي دانشگاه و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
  • ميزان تشكيل و هدايت جلسات شوراي آموزشي گروه
  • ميزان ارزيابي از فعاليت‌هاي اعضاي هيأت علمي و دانشجويان
  • رعايت تقويم آموزشي
  • بهبود برنامه‌هاي آموزشي گروه
  • ارتباط با گروه هاي آموزشي مشابه در دانشگاههاي داخلي و خارجي
  • ارتباط با سازمان‌هاي بيروني مرتبط با گروه
  • بروز بودن آزمايشگاه‌هاي دروس
  • تشويق اعضا به مشاركت در پژوهش‌هاي گروه يا ميان گروهي
  • برنامه‌ريزي جهت توسعه و ارتقاي شاخص پژوهش‌هاي گروه
  • ميزان مشاركت دانشجويان در طرح‌هاي پژوهشي اعضاي هيات علمي
  • نظارت مناسب بر كار اعضاي گروه
  • ميزان مشورت با اعضاي هيأت علمي در تصميم‌گيري‌هاي اداري
  • ميزان حضور مدير گروه در دفتر گروه در طول هفته (حضور مستمر)
  • ميزان توجه به فناوري

manager

هیأت امنا

ranking2

نظام های رتبه بندی

tadvin

برنامه های راهبردی دانشگاه فردوسی مشهد

manager

ساختار تفضیلی

Finance financial planning 512

تقویم آموزشی منابع انسانی

Statistics and information

خلاصه آمار و اطلاعات