ict-icon-png ict-icon-png manabe ensani ict-icon-png ict-icon-png ict-icon-png human-resources-computer-icons-human-resource-management-organization-human-resource-consulting-png-favpng-td86b8pR12gbxmgzWidLGRPZJ 001

براساس مصوبه شوراي نظارت و ارزيابي دانشگاه، مسئوليت تدوين "نظام دانش‌ افزايي مديران دانشگاه" بر عهده معاونت طرح و برنامه قرار گرفت. پس از استقرار مرحله اول اين طرح كه شامل "طرح دانش‌افزايي مديران گروه" بود، مرحله دوم و سوم به "دانش افزايي معاون و رييس دانشكده" اختصاص يافت. بخش اصلي اين طرح را سامانه اطلاعاتي مديران تشكيل مي‌دهد كه قسمت زيادي از اطلاعات مورد نياز مديران در محورهای مختلف در اين سامانه گردآوري شده است. طرح مذكور پس از تدوين، توسط معاون طرح و برنامه، در جلسه هيات رئيسه ارائه و به تصويب رسيد. طرح نهايي جهت پياده‌سازي الكترونيكي در اختيار مركز اطلاعات، آمار و امور رايانه‌اي قرار گرفت و در تاريخ 7/12/91 در سامانه سدف معاون و رييس دانشكده بارگذاري شد.
معاونان و روساي محترم دانشكده‌ها می‌توانند با مراجعه به اين سامانه به اطلاعاتي از قبيل شرح وظايف و اختيارات، اهم فعاليت‌ها، ضوابط و مقررات (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و پشتيبانی) و ... دست يابند. لازم به ذكر است كه اصلاح و تكميل محتواي بخش‌هاي فوق در طول زمان و از طريق تعامل مديران محترم ستادي دانشگاه و مديران محترم دانشكده‌ها انجام خواهد گرفت.

manager

دبیرخانه هیات امنا

ranking2

نظام های رتبه بندی

tadvin

برنامه های راهبردی دانشگاه فردوسی مشهد

manager

ساختار تفضیلی

Finance financial planning 512

تقویم آموزشی منابع انسانی

Statistics and information

آمار و اطلاعات و سالنامه هاي آماري دانشگاه