در راستاي طراحي فرايند و كاربرگ كارنماي جامع اعضاي محترم هيات علمي، ساماندهي منوهاي لبه اداري انجام و در پرتال پوياي اعضاي دانشگاه مستقر گردید. براي سهولت استفاده اعضاي محترم دانشگاه، امکانات مختلف اين لبه به شرح ذيل ساماندهي شدهاند:
منوي اطلاعات پرسنلی: اطلاعات مربوط به احكام كارگزيني، فيش حقوقي، پرونده ارتقاي رتبه، وضعيت پايش سلامت؛
منوي امور اداري: فعاليتهاي مربوط به حضور و غياب فردي، بازخريد مرخصي، اموال تحويلي، اعلان خروج از كشور، درخواست تردد، تقويم كاري و...؛
منوي امور رفاهی: فعاليتهاي مربوط به بيمه تكميلي، ضمانتها و وامها، اسكان در مراكز اقامتي و سراي اساتيد، كلاسهاي اوقات فراغت، سفرهاي زيارتي و سياحتي، شكوفههاي دانشگاه و ...؛
منوي بررسي درخواستها: بررسي و اعلام نظر در خصوص درخواستهاي ارسالي از قبيل دوركاري، مرخصيها، ماموريتها، اصلاح كارت، اضافه كار و غیره.
شايان ذكر است اطلاع رساني تغييرات مذكور طي نامه شماره 66122 در دانشگاه انجام شده است.