vpbarm

در راستاي بهبود فرايندهاي دانشگاه و با هدف ثبت و مديريت كليه شكايات و تخلفات، كاهش زمان پاسخگويي به درخواست ها، تسهيل امكان دسترسي متقاضيان به صورت غير حضوري و تضمين حركت به سمت سلامت نظام اداري، اقدامات لازم در خصوص طراحي فرايند و سامانه “رسيدگي به شكايات” در سال 1399 در دستور كار گروه توسعه فرايندهاي سازماني مديريت منابع انساني و تحول سازماني و مركز فاوا  قرار گرفت. اين سامانه در تاريخ 1400/04/20 تحويل  مديريت حقوقي دانشگاه گرديده و اكنون آماده بهره برداري توسط واحدهاي دانشگاه و ساير متقاضيان مي باشد. با توجه به فرايند و سامانه آن، شكايت/تخلف پس از ثبت در سامانه، توسط كارشناس و مدير محترم حقوقي بررسي شده و در صورت لزوم به واحدهاي ذي ربط ارجاع داده مي شود. پاسخ به شكايت/تخلف، پس از اعلام نظر كارشناس و تاييد مدير محترم واحد ذي ربط به مديريت حقوقي ارسال شده تا در اختيار ثبت كننده شكايت/اعلام تخلف قرار گيرد.

دسترسي به اين سامانه از طريق پرتال پويا و منوي خدمات اداري/شكايات براي دانشگاهيان گرامي و از طريق وب سايت دانشگاه/سامانه شكايات براي ديگر متقاضيان ميسر مي باشد.