vpbarm

در راستاي بهبود فرايندهاي دانشگاه و پيرو مصوبات اولين كارگروه نظارت، ارزيابي و تضمين كيفيت آموزش و يادگيري الكترونيكي و با توجه به ضرورت طراحي پرسش نامه‌هاي برخط براي ارزيابي فعاليت‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي استان توسط دانشجويان، اعضاي هيأت علمي، مدرسين و ساير ذي‌نفعان به‌عنوان يك منبع مهم گردآوري اطلاعات در باره كيفيت فعاليت‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي، طراحي سامانه ارزيابي برخط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در اولويت گروه توسعه فرايندهاي سازماني معاونت برنامه ريزي و توسعه منابع دانشگاه فردوسي مشهد قرار گرفت تا اين هيأت بتواند تا پايان نيم سال اول سال 1401-1400 فعاليت‌هاي آموزش و يادگيري الكترونيكي را در تمامي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان از منظر دانشجويان و ساير ذي‌نفعان مورد ارزيابي قرار دهد.

اقدامات لازم در خصوص طراحي فرايند و سامانه مربوطه در سال 1399 در دستور كار گروه توسعه فرايندهاي سازماني مديريت منابع انساني و تحول سازماني و مركز فاوا  قرار گرفت. اين سامانه كه در بستر BPMS طراحي و توليد شده است در تاريخ 1400/08/22 تحويل دبيرخانه هيات نظارت و ارزيابي استاني گرديده و هماينك آماده بهره برداري مي باشد. با توجه به فرايند و سامانه آن، در ابتدا فرمهاي پرسشنامه توسط كارشناسان ذي صلاح دبيرخانه هيات نظارت و ارزيابي استاني ايجاد شده و لينك دسترسي به آن در اختيار دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مربوطه قرار مي گيرد. دانشجويان و اعضاي دانشگاهها پس از احراز هويت امكان ورود به سامانه و شركت در نظرسنجي را خواهند داشت. پس از اتمام مهلت نظرسنجي، گزارشهاي تحليلي توسط كاربران مجاز سامانه قابل اخذ مي باشد.

دسترسي به اين سامانه از طريق لينك نظرسنجي است كه از طريق دبيرخانه هيات نظارت و ارزيابي استاني در اختيار دانشگاهها و موسسات آموزش عالي استان قرار مي گيرد.